torsdag 24. desember 2009

Blogmalicious nr.5

Hallaisn pappaisn!

Snø i Bergen i julen, kva er opp?!
Jobbet 9 to 5 (18.00 til 03.00) på mandag 21.12.09 med Se Vest Crewet, og shots ble lagret på minnebrikker. Har laget en liten snutt i denne vakre anledning.

Streets Of B-town from Joachim Eltvik on Vimeo.



På Tirsdag, altså den 22, ble jeg invitert på railshoot med Andreas Storebø, Paul Kabugo og en kar de kalte Majoren. Viste seg at det var jeg som måtte dische opp med en 6 kinka tre-rail, lokalisert på et aldeles lite hemmelig sted. Fantastisk å kunne claime en rail som jeg har sikla på i 3 år, på bare 5 forsøk! Trykk på "Andreas" for å se flere bilder fra sessionen!


Fs 50-50


Straks reiser jeg til Lillehammer til min kjære Ane, og håper på hyppig shreddningz av Hafjell parken!

God jul og godt nyttår!

Piiiiz zipper, Deigen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar