onsdag 4. mai 2011

Blogmalicious nr.36

Hallaisn Partyhunder!

Nå har jeg nettopp kommet meg hjem fra en 2 ukers Thailandia tur med god lag for å lade batteriene til den kommende sommer sesong på Folgefonna. HELT king! Før jeg dro ned der, så sendte jeg inn en edit til Session sin videokonkurranse "Session Tønns of Fun", og når jeg var nede i Thailandia fikk jeg jaggu beskjed om at jeg hadde vunnet konkurransen!
(This is me smiling ---> =D <--- )

Her er linken til artikkelen der du kan se de topp tre videoene: http://www.session.no/default.aspx?pageId=6&articleId=465&news=1

Her er mitt bidrag:

USogA 2011 nr.2/Session Tønns Of Fun from Joachim Eltvik on Vimeo.


Håper dere liker den!

Nå er vinter sesongen over, men "don't fear, Fonna is near!"


Piiiiz, Deigen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar