torsdag 25. februar 2010

Blogmalicious nr.14

Hallaisn pingpong.

Som sagt, jeg lovet å komme med flere edits fra Tahoe, og her er altså nr.2. Min gode vekkefraheimenhund Gunnar Steinsheim fylte 20 bedre år den 22.februar, og det var til pass å feire dagen med shreddings i Northstar og taco til middag. Som jeg sa tidligere så har Northstar At Tahoe verdens beste park, og det som blir vist i denne shredditen er bare en brøkdel av den.

USandA Northstar Birthday Shreddit from Joachim Eltvik on Vimeo.

Sang: The Baseballs - Umbrella


Reisen begynner å nærme seg slutten, og nesen blir snart vendt mot et aldri så nedsnødd Noreg. Håper på å klare å fikse en edit til før reisen er over. Hvis ikke, så vil Eikedalen, Myrkdalen, Arna og forhåpentlig vis flere steder av vårt rike land, bli blogmalisert.

Håper bursdagen faller i smak.


Piiiiz, Deigen

2 kommentarer:

  1. Vassfjellet e first stop når du komme t snønorge? kthxpie! du rule cab 7 whattamakkafakka!!

    SvarSlett
  2. Håper på det, tror jeg må jobbe litt først, så kommer jeg når slushen lander. Ja det var artig det, skjer sånt i USogA gitt.. :D

    Gleder meg sjukt til shreddings! Hugleiks

    SvarSlett